woensdag 21 januari 2015

Deel 1

Toevallig zag ik deze infinity cowl  My Favourite Things, op Ravelry en meteen was ik enthousiast. Ik zocht nog een leuk project voor mijn restjes sokkengaren en dit is het dus geworden. Maar dan wel mijn eigen versie natuurlijk. ;)


Bij het origineel is het een tube van 72 steken. Dat werd mij veel te smalletjes en heb er 116 steken van gemaakt. Waarom? Omdat het bij dat aantal lekker rondbreien was. Misschien was 120 steken beter geweest i.v.m. de motiefjes, maar daar is het nu te laat voor. ;)
Eerst zomaar een motiefje ingebreid, daarna wat erwtjes, dan bloemetjes, ja het is leuk! Niet alleen leuk, het is verslavend!!

Zoals beloofd, laat ik mijn patroontjes ook zien. Ondertussen heb ik bedacht dat het misschien ook leuk zou zijn om er allerlei steken in te verwerken. Dus niet alleen Fair Isle en Intarsia, maar ook allerlei bobbelsteken. Ik zal jullie zo'n beetje maandelijks op de hoogte houden.


De bloemetjes gingen gesmeerd. Op naar de volgende randen! Ik heb nog heel wat randen te gaan voordat mijn restjes op zijn en voordat ik dit begin aan het eindstuk kan mazen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten